donderdag 19 mei 2011

Even kort

Ik heb al een aantal keer aan J1 gevraagd of hij nog eens wat wou schrijven, maar het komt er steeds niet van, daarom weer een berichtje van mij.

Deze keer geen goed nieuws helaas: met ons gaat alles goed, maar de afstand tussen hier en Belgie is de laatste tijd wel erg merkbaar. Eerst met het missen van het huwelijk van een nichtje (nogmaals gefeliciteerd Els - je zag er prachtig uit op de foto's!), en nu met de verslechterde gezondheid van mijn grootmoeder en oom. Mijn gedachten zijn tegenwoordig wel erg vaak in Brasschaat en omstreken :(

Intussen ben ik ook officieel "afgestudeerd" van de Skilled Migrant Class - afgelopen maandag kregen we een receptie aangeboden van de universiteit. En voor de rest van de tijd is het werken geblazen en wordt het weer kouder: 12 graden is het tegenwoordig overdag, maar wel met een schitterende zon. En de Kiwi's blijven stug in korte broek en t-shirtjes rondlopen, volgens mij geloven ze gewoon niet in het fenomeen winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten