zondag 13 maart 2011

De Northern Walkway

Vandaag was het nog eens een keer prachtig weer, ideaal om de Northern Walkway te lopen. Via internet hebben we een groep gevonden die regelmatig activiteiten organiseert; als het je interessant lijkt, kan je je opgeven en meedoen. Eerder hadden we al iets gedaan in de meer culturele richting, vandaag was het iets pittiger op het fysieke vlak.
Nu, we hebben er geen van beiden een probleem mee om bergop te wandelen, zolang het maar in ons eigen tempo kan. Het tempo van de groep van vandaag lag buitengewoon hoog (zeiden anderen die al wel een keer eerder mee gelopen waren), dus dat maakte het wel extra uitdagend. Gelukkig werden we om de haverklap beloond met fantastische vergezichten op Wellington en omstreken. Na zo'n 16 kilometer gelopen te hebben, liep de hele groep meteen de pub in om even te bekomen met een biertje. Zo hebben we het graag :)

Volgende week is het alweer de laatste cursusweek van mijn Skilled Migrants Programme. Intussen heb ik al 1 "echt" jobinterview achter de rug (waar ze nog niet op teruggekomen zijn), en de laatste week van maart staat er nog eentje gepland. Als daar allemaal niets van in huis komt, geen nood, dan heb ik nog altijd mijn "internship" (waarover later vast meer).

En nog 1 foto die ik jullie niet wil onthouden: eerder deze week maakten we een avondwandeling op het strand van Petone, toen ik deze supergrote mossel zag liggen. Ik heb een maat 41, om een beetje een idee te geven van de schaal. Smakelijk :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten